Friday, December 25, 2009

Spent time in xmas

my way spent my x'mas holiday...
aku buat ape time xmas? huhuhu... aku dok sorang2 jer kt umah...kesian aku...
linda balik kampung... Promise with Malia nk keluar lunch... since dia belum call jugak..
sedang kan perut aku dh berkeroncong... so i decided to go out laaa...
sambil window shopping sambil makan...
aku plan nak try pegi Tropicana City Mall laaa... xpernah pegi..
sampai sana aku cari parking... parking dia ok laa luas...
then naik atas terus mata2 aku dijamu oleh kedai2 baju perempuan...
tp aku suke 1 kedai kt sini Butik Kitshen.. baju dia nice2 laaa... even nicer than Nichii..
nichii kat sebelah jer... n the price pun xlari sangat laa mcm nichii..butik pun besarrrr...
tp unluckily it was month end.. gaji lom dpt ag... aku terpaksa melawan nafsu shopping aku...
coz aku xmau swipe lagi... mmm just me'minimum'kan penggunaan nyer jer...hehe
aku akn dtg lg bile dpt gaji...
than keluar masuk kedai..pg Bossini Outlet kt situ...
ade sale... 50%... O O aku ngah hunting present besday untuk dia...
aper lg dia ckp sale 50% tuh until 27 Dec jer... mmm aku pun mengorbankan credit kad aku..
bulan depan byr lebih sikit... cheeee and aku dpt 2 brg and still within budget...
oh sgt happy rasa nyer... weekend nih dia kt Melaka spent holiday ngan family dia...
selasa nih insyallah jumpa kot... dh lama xjumpa nih...
FYI aku ngan dia nih not in relationship lagi... its complicated...

baju nih sangat sweeettt.... nih aku akan cari after gaji...hopefully ade lagi laa..
baju nih ok tak korang rasa?? nmpk ok..tp tgk dlm cermin cm berisi gak..

Then lepas makan Subway aku balik umah....
Waiting for dinner with Malia pulaks at Waroeng Penyet..
minah nih mengidam nk makan situ.. then kitorang nk tgk wayang...

sempat bergambar ngan avatar..
pilih laa Sherlock Holmes pukul 12.20am...
need to wait a long time... xtahu dh nak buat aper...
then aku dari awal dh sangka citer nih sure heavy..
as i guess.. mmg heavy aku xberapa sangat citer mcm nih...
maybe ade yg suke.. tp si Malia masuk jer wayang tidor dr awal sampai akhir citer...
hahahaha dia yg beriaya tgk wayang dia yg tidorrr..
tp au pun xbrp nk paham sgt jalan citer dia...
tp biler tgk sampai akhir baru laaa aku clear sikit pasal jalan citer dia...
tp aku just kasi 3 bintang dr 5... xworth aku tgk...
itu saje sambutan x'mas aku...



6 Comments:

  1. sayahappyslalu said...
    dah tau dah.. jadi, sherlock holmes tu tak payah pegi tengok.. rugi je kalau tido mcm kawan mu tu.. hihi
    Unknown said...
    wuit.. citer tu banyak pikir.. best jer..brilliant je pale otak holmes tu..hehe..seb baeekk tak jadik programmere jer holmes tu.. :p
    Unknown said...
    sherlock holmes tak best ke?? baru nak tengok....hoho
    LynnDa @ PeNg said...
    Cik Epal :depends laaa pada orang...
    bagi aku yg xsuke heavy movie nih xbest laaa...
    Unknown said...
    baju yang ko try kat fitting room tu lawa.. gaji dah masuk.. pe lagi.. belila..
    LynnDa @ PeNg said...
    lawa ekkk.... nih aku nk hunt weekend nih ni...

Post a Comment