Tuesday, December 22, 2009

Movie time - Avatar


semalam aku tengok citer avatar ngan malia n kawan dia hamdi...
we olls tgk dekat TGV,One Utama... di belanja oleh Hamdi.. thanks to Hamdi..
seperti yang aku sangka kan citer nih memang best laaaa...
citer nih memang mcm fantasy sikit laaa..
so byk animation jugak laa citer nih... tp dianyer props semua memang sgt menarik..
glow in the dark lagi... rugi aku tak tengok 3D...
dengan kehidupan 'marin'.. bentuk badan half animal half human tuh...
dengan plot hutan yg sangat cantik..especially malam.. 'world of Pandora'
pokok 'Eywa' yang sgt ajaib...
ooo 1 ag yg kelakar... citak terbang pusing2... hahahaha kesian plak cicak tuh..sure pening..
tp aku akan tonton lg for 3D version plak... memang jalan cerita yang x membosan kan...
and mcm dekat fairy land pun ade gak... memang salute laa dekat director dia...James Cameron..
aku dengar citer.. diorang nk siap kan citer nih amik masa 15 tahun.. betul ker???
aku kasi 5 bintang kt citer nih...
Pasnih citer ape nak tgk ek...
banyak sangat citer yg keluar...
Princess and the frog
Chipmunks
Mualaf
Sherlock Holmes

2 Comments:

  1. Unknown said...
    dengar kata cerita ni amik masa 15 taun pasal idea nak buat cerita ni dah dapat 15 taun dulu..
    tapi masa tu takde teknologi perfileman yang super canggih lagi yang bule buat cerita ni terhasil..
    lepas dah 15 taun baru aar cerita ni dapat dihasilkan..

    james cameron ni taraf2 steven spielberg gak..
    pemikiran diorang dah terlalu jauh kedepan..
    sayahappyslalu said...
    plan nak tengok this weekend.. hopefully la tak tertido.. hihi..

Post a Comment