Wednesday, December 30, 2009

my first prize from nuffnang

weehooo...
memang tak rugi laa aku register untuk nuffnang nih..
thanks emy coz sudy berkongsi tips yg bagus nih...

baru brp hari aku join... aku nmpk advertisement pasal tupperware kt nuffnang.
so aku saje je laa klik.. so aku isi laa ape yang patut..
just jawab soklan pasal alam sekitar jer... tick2 jer semua... then bg other solution sikit2...
sekali i am the winner for this week...
dapat laa tupperware (botol air..latest design..)
worth rm20++ kot...
xper laaa ok aper...for my first try... keep it up!!!
this is the prove... tunggu laa dalam masa 6 minggu dia hantar....
lama nyer xsabar aku nk dpt tupperware... hehehe

First time aku dapat hadiah hasil dr kaji selidik...

4 Comments:

  1. Unknown said...
    bestnyerrrr,,dapat tupperware.. mahal tuu.. nak join gak la pasni.. hehe..
    sayahappyslalu said...
    Congratulations Peng.. Bagus2, Tak sia2 aku promote nuffnang.. Best betul dapat tupperware.. kalau nak lagi Tupperware yang lain, boleh dapatkan dari aku.. muahaha..

    Aku takleh join contests sbb aku dealer.. :P
    LynnDa @ PeNg said...
    ooo yeke....
    itu laa emy nanti ade ape2 yg menarik share lagi yerk...
    suke laa dpt hadiah nih...
    Unknown said...
    congrats!!
    langkah yang kecil untuk pengakhiran yang hebat..

    keep up the gud works!!

Post a Comment