Monday, December 27, 2010

azam baru 2011

top 10 azam baru untuk 2011
------------------------------------------------------------------------------------

1. cari boifren - ni every year kena renew
2. kawen - malas dah bercinta lama2.. jumpa terus kawen.. insyaallah kalau ade rezeki :)
3. nak settle hutang credit card - kali ni kena nekad .. no more swipe.. keep paying keep paying..
4. nak saving - nak harap duit gaji tak dapat laa sebab nak settle duit CC lagi...
so aku plan dapat duit insentif terus simpan... bonus takde kat company aku nih.. huhu
5. no more shopping membabi buta - as i promise before.. no more handbag, shopping yang perlu and pakai barang sampai nazak baru tukar... boleh je insyaallah..
6. kurangkan gossip - aku nak kurang kan bergossip.. hish dosa2... dengar je laaa pasni...hehe
7. nak tukar kerja - dah nak masuk 3 tahun kat company nih... tapi aku rasa cm tak berkembang mana dok kat situ... ntah laaaa..dah bosan kot...
8. nak kuruskan badan - badan aku semakin membolat sekarang... alamak runsing nih... boleh ke nak turun ni??
9. nak tukar kereta auto - ni mungkin bukan tahun ni.. saja tanam azam kalau ade rezeki lebih boleh laaa.. amiiinnnn penat laa bawak manual... beli kereta tu masa gaji kecik je... tu yg dapat biasa2 jer kereta tu...tapi kereta tu dah banyak berjasa kat aku..
10. nak beli umah - ni pun bukan tahun ni... kena laa beli rumah zaman muda2 nih... rumah sekarang makin mahal..jeles tengok kawan2 yang dah ade rumah sendiri... :(

2 Comments:

  1. angahirmi said...
    i loike ur azam peng...hopefully mu dpt capai la, kalo x semua pn, at least 2,3...chaiyok!! :)
    ~~marissa~~ said...
    it's a good start to list down all ur wish for 2011...hope its a better year than before...bab kurang gossip tu aku suka...dah banyak sangat dosa kat bahu kiri ni..hahaha

Post a Comment