Tuesday, December 14, 2010

recharge energy...

emptiness... why this so lately i felt very2 empty...
semua aku buat macam tak kena... aduuuhh nak bangun pergi kerja pun tak semangat..
biler dekat office kadang2 aku tak tahu nak buat aper...
makin bertambah blurr dan malas aku... how to improve myself..
arrghhh and i notice lately aku selalu mengeluh..
pasal kerja laa pasal personal laaa... aduuuuhhh what must i do to recharge my energy...
nak facebook pun kadang tak bersemangat jer... tambah2 lagi tengok sorang2 kawan dah dirikan masjid...

**do i need to switch work? dah dekat 3 tahun aku kerja tempat yang sama...
 but i had try my best...but still failed.. nowadays nak dapat job memang susah...
banyak sangat persaingan...and banyak sangat songeh to get the job... u must be perfect in every single things... arrghhhh!!!

**do i need to have soulmate? yes absolutely.. but still not meet one.. its not easy to get what we want..
tambah lagi lelaki makin sikit sekarang... and yang dah ade semua dah berpunya...and aku taknak putuskan relationship orang lain.. nanti tuhan balas kat kiter balik.. i will try to avoid.. but if his the one.. no other way to avoid... :) belum sampai jodoh lagi so redha dan bersabar laa.. one day i will meet with my mr right..

what else? i just pray to Allah hope one day i will meet with my soulmate...to make my life become complete... kalau aku dalam kesedihan or down macam nih.. ade laa orang yang boleh ceriakan aku... hiburkan aku buat aku gelak...lupa segala tensen...  huhhu
ade tempat aku nak luahkan perasaan...dapat sokongan... ni bile sorang2 semua kena tanggung sendiri...
huhuhu..
lagi 2 bulan umur aku bakal meningkat... 28 tahun... argh lagi stress... dengan orang asik tanya soklan sama jer... tp memang stress biler in my circle of friends... only left me yang home alone...
nak keluar gathering pun sometimes buat aku malas... sebab after gathering this sad feeling will appear again...

huhuhu what should i do... im feeling stress....
sorry kalau entry nih agak menjengkelkan... saje jer luahkan what i feel inside me...

0 Comments:

Post a Comment