Thursday, December 9, 2010

x'mas deco again

sejak 2 menjak nih rajin plak aku update blog...
dah bosan berfacebook... nak karang blog plak...
tadi after dinner, aku n saiful terus pegi One Utama... teman si Saiful nak beli kasut...
tapi cam biasa laaa... pecah2.. aku pergi kat department ladies...
yang paling lama memilih aku laaa... padahal beli sleeveless knit jer...
leh mix n match dengan kemeja kerja aku... padahal kemeja kerja pun jarang pakai pg ofis...
pakai pun kalau nk pegi interview... hahaaha 

back to x'mas deco story... aku memang every year akan tunggu x'mas deco... sebab akhir tahun kan...
so budget diorang lebih sikit untuk hias2 nih... sebab dah nak akhir tahun kan...
memang cantik2 n happening kalau pegi mana2 shopping complex...
ok tahun ni Deco One Utama agak grand sikit compared with last year... 
macam dekat amsterdam plak aku rasa...
hahaha bantai jer aku sebut amsterdam.... dia buat rumah english cottage tu... cantik...
previous year aku lagi suka deco dekat The Curve... memang grand abis laa...
but this year aku rasa the curve agak simple laa... only got candy house and x'mas tree...
alaaa lupa nak snap gmbr kat the curve... next time kalau aku pergi aku upload k...

bawah nih deco kat one utama...

 ni dekat new wing... cantik kan... ade orkestra lagi ngah main lagu krismas...
 sorry laa tak dapat ambik gambar keseluruhan.. sebelah je leh amik... malas nak cari nice shot..
 ni yang kat belah old wing...  tema lebih kurang je laaa...
ade street lagi... mcm dekat luar plak...

0 Comments:

Post a Comment